Ik heb me aangemeld voor Lichaamswerk en creativiteit. Ik wilde met de trein gaan maar als iemand een plekje in de auto over heeft hoor ik het graag! Ik woon In Rotterdam maar kan overal naartoe met het OV
Ooooh jeetje, ik heb nét treinkaartjes gekocht. Ik ging er niet vanuit dat het ging lukken, maar wat jammer.
Volgende keer beter, dankjewel in elk geval, lief van je!
Ik heb me ook net ingeschreven voor de cursus lichaamswerk en creativiteit Ik kijk ernaar uit! Karin, ik vroeg me af of jij met de auto vanuit Rotterdam naar Le Moulin gaat rijden? Ikzelf woon in Gent (België) en zou het heel fijn vinden mocht ik eventueel met jou kunnen meerijden, dan kunnen we de kosten ook delen. Ik kan me ook naar een andere stad verplaatsen als dat makkelijker is. ik heb zelf geen rijbewijs. anders zal ik wel kijken om met de trein of bus tot daar te gaan.
Ik ga vrijwilligerswerk doen bij Sadhaka vanaf hetzelfde weekend en ik ben ook nog op zoek naar vervoer.
Ik heb een rijbewijs dus we kunnen het rijden afwisselen en uiteraard de kosten delen. Ik weet niet hoeveel plek je hebt, maar als ik ook mee zou kunnen zou dat heel fijn zijn!